Skola

Publicerad 2010-04-29 07:48:02 i Allmänt,

Ska snart få skjuts av mamma till skolan.
Börjar 8.20 så har lite tid att göra annat nu.
Har haft dataförbud nu i två dagar men får tillbaka min vanliga dator idag efter skolan, woho!
Min älskling, ska ladda in bilderna på hundvalparna och kattungarna då.
Igår hade jag dressyr träning på veda, de gick superbra.
Sen efter stallet åkte jag och mamma på prao besök där jag ska praoa.
Ska praoa som fotograf, journalist, radio och sånt.
Ska bli super roligt, kommer lära mig massa nytt och få fota otroligt mycket.
Kommer fota en del med bla. Nikon D200.
Aja ska sluta snacka om det nu, de är iallafall nästa vecka så jag berättar mera senare.
Imorgon har jag ledigt och så är det valborg.
Tänkte börja fixa nya kodningen idag och fortsätta på den imorgon och sätta in nya bilder, ny header och massa annat fint. Ni kommer få se allt imorgon.

Ha de bra!
Kram

Lägger upp lite bilder ikväll ;)

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2010-04-29 09:36:20

Vilken fin blogg :) du är verkligen jätteduktig :) Kaninerna var ju gudomliga! :D



Kram

Postat av: Tessie

Publicerad 2010-04-29 09:37:48

Vilken fin blogg :) du är verkligen jätteduktig :) Kaninerna var ju gudomliga! :D



Kram

Postat av: tina

Publicerad 2010-04-29 09:42:35

fyfan vilken fin header! har du tagit bilderna själv ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela