vissa betyder mer än andra..

Publicerad 2010-02-17 17:17:11 i Allmänt,

Jag står för den jag är, jag kan vara mig själv. Jag kan välja att umgås med dom jag trivs med. Jag kan vara ärlig. Jag kan släppa loss och ha roligt, för att jag mår bra av det. Jag har vänner, jag har underbara vänner, som jag älskar, dom finns alltid där för mig när jag behöver dom...
Jag är den jag är, och jag mår bra när jag är med mina äkta vänner.
Jag älskar er, ni vet vilka ni är <3

This is me, hah fast inte dirket seriösa bilder men whatever.

Kommentarer

Postat av: Andréa Quinteros

Publicerad 2010-02-17 20:07:50

Heej fin blogg! kolla in min och fråga gärna ngt på frågestunden ;)

Postat av: Josse

Publicerad 2010-02-21 13:08:33

Du e fin elin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela