accept me for who I am

Publicerad 2010-01-30 21:05:00 i Allmänt,


accept me for who I am....


Fastän jag inte alltid är som alla andra...
Alla har sina dåliga dagar, även jag.
Jag kanske inte alltid gör mitt bästa i skolan, men tro inte att jag är helt dum i huvet för de.
Jag står för det jag gör, vilket alla inte gör.
Jag kan vara med dom jag trivs och vill vara med, jag behöver inte ta mina kompisars kompisar för att jag är i behov av att ha flera vänner än vad jag har.
Jag vet vad jag vill, och de är ingen som kan ta det ifrån mig.
Vad alla än säger, så slutar jag inte med något som betyder något för mig.
Jag har gjort många misstag i livet, som jag ångrar. Men jag har alltid haft en vän som har stöttat mig så att jag mått bra igen. Och jag står för dom misstagen jag gjort.
Jag väljer att vara med dom vännerna jag mår bra av att vara med, dom jag inte mår bra av väljer jag att inte vara med längre. Något jag verkligen står för.


Något jag bara kände för att jag behövde skirva (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela