~ emma mini <3

Publicerad 2010-01-27 20:39:15 i Allmänt,


Jag och Emma sötnos i tjockis kläder (: <3



Emma, min lilla tjej, du är alltid så glad och söt (a)
Det går inte att sluta älska dig gumman, vad du än gör så är du alltid lika pucko.
Du betyder sjukt mkt för mig världens bästa granne, tack för att du finns.
Du är så speciell, du är Emma.
De har varit vi så länge och de kommer alltid vara vi.
Alla våra minnen är grymma.
Allt ifrån glädje till tårar.
Vad vi än går igenom finns vi alltid där för varanndra.

Haha gumman kommer du ihåg min brödrostade vandrandepinne?
Minns du våra misslyckade försök med shettisarna allt slutade med tårar och dyra telefon räkningar (x
Du är min klat som gör allt man inte bör göra men du är min emma..




Haha knäppis ;)<3


Haha kommer du ihåg? 10 ggr x) hahhaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela