~ skolan

Publicerad 2010-01-27 20:21:05 i Allmänt,

Har bara skrivit snabba inlägg typ hela tiden. Men tänkte skriva ett lite längre den här gången. Har haft de rätt tufft med skolan, och de är lixom inte direkt någon hemligenhet. Jag mår bra att få skriva av mig ibland, och ibland mår jag bra av att bara få vara i fred. Skolan började kl 8:00 idag. Så jag tog halv 8 bussen. Lika trött och seg som vanligt. Mamma har åkt till Blekinge, hon ska på begravning.
Iallfall, i skolan så hade jag en snack efter lektionen med en lärare och de tog verkligen knäcken på mig, trodde att man iallfall kunde försöka lägga en del saker bakom sig och gå vidare. Men de här snacket rev bara upp massa gamla jobbiga saker. Så jag typ bara bröt ut, vilket jag inte brukar göra i skolan. Så jag var på världens sämsta humör i skolan, vilket jag hatar. Sen var det idrott försökte glömma de där j'vla snacket vilket funkade ganska bra. Dock kan jag typ inte vara med på något på idrotten, antingen har jag ont som satan i mina knän, eller så är de mina förbannade hälsenor som jag haft problem med sen 5:an och de går aldrig över. Och mina betyg måste jag arbeta upp, på 5 månader annars händer något som inte får hända..
Tur att jag har Emma och Emelie <3.


Älskar er tjejer <3
Vi äger söner you know what höhö :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela