~ Travbilder och svarpåkommentar

Publicerad 2010-01-24 18:47:20 i Allmänt,

Anonym
haha du satt säkert och vänta på 16.00 hahahha och sen PALLA WINDOWS VISTA DE SUGER
Mja de var ju kul att du tror de lilla no life :) Inte för att jag sitter och väntar på sånt, har bättre saker för mig (:
Som du inte verkar ha. Själv är jag super nöjd med Vista, och de är väl något man väljer själv om man ska ha 7.0 eller vista eller vad man nu vill ha. Själv väljer jag vista. Så nu har du fått svar på din " fina " kommentar. Nöjd? (a)


Juste idag ska jag typ färga håret, eller bleka jag vene något av de iaf :D
Haha här ser ni min MYYYYCKET tydliga förklaring om hur ljust jag ska färga de.
Enligt mig har jag mökt just nu men har ingen bra bild på de, men bilden längst till höger är 1 år gammal ( innan jag började färga mitt hår så skulle ha typ lite mörkare än de om jag inte hade färgat ) Och har typ som den i mitten just nu och ska färga de lite ljusare :D Kanske inte jätte stor skillnad på bilderna men men, ni fattar :)
Ska antingen göra de idag eller någon dag i veckan, får se när jag har tid.


  
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela