Gomorron

Publicerad 2010-06-14 08:28:06 i Allmänt,

Godmorron alla läsare.
Igår blev det ingen kväll uppdatering. Kollade först på 17 again med Emma sen gick vi ut och tränade så jag har vääärldens träningsverk. Men ska träna nu varje dag den här sommaren, fast får se hur länge de håller. Haha.
Målet är väl att kunna vara med på idrotts lektionerna och kunna få VG i idrott istället för IG...
Har problem med knäna sen har jag hälsporre i både hälsenorna, och sen slår jag typ ihop fotknölarna ( sorry för min dåliga beskrivning av allt men vet typ inte ens själv vad jag har för "fel" men ont som ... gör de iallfall. )
Jaja, ska gå till någon expert som ska hjälpa min i början av Juli innan träningslägret på Hästede!

Ligger just nu i sängen med macbooken i knät, hatar den egentligen fast när man inte orkar sitta upp är den perfekt, haha.
Ska nog gå upp nu för Emma kommer om 5 minuter.
Vi hörs lite senare!
Kram


ego macbook bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela