Mjao Gomorron

Publicerad 2010-06-18 09:01:54 i Allmänt,

Gomorron, vaknade ganska nyligen av fyra galna kattungar som springer runt.
Dom är ca 6 veckor nu och hur söta som helst.
Idag kommer 4 av 5 valpar att säljas.
Igår var jag Evelina och Sofie ute och fotade deras häst.
Lägger upp bilderna efter helgen då jag bara har min mac och inget internet på den.
Idag ska jag fota min och evelinas nya kaninunge som är 12 dagar gammal och olagligt söt!

Ska nog gå upp och äta frukost nu.
Försöker skriva ett inlägg lite senare idag, men får se vad jag hoinner med.
Kram


Filip


En av 4 galna kattungarna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-18 11:25:17

Hej hoppas allt är bra med dig och att du har riktigt fint väder. Du får gärna anmäla dig till veckans blogg hos mig:)



Kramkram

Postat av: Sara

Publicerad 2010-06-18 13:32:59

´Jätte fina bilder. Vad har du för kamera?

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-06-27 18:56:52

åh gud vilka sötnosar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela