Lördag

Publicerad 2010-05-29 10:39:22 i Allmänt,

Gomorron alla läsare.
Vaknade nyss idag är väl dagens planer att plugga och fixa ny bloggdesign.
Känner mig slö och trött idag så orkar nog inte hitta på så mycket annat.
Skulle ha åkt till Evelina, men vändret är kasst och de regnar så jag fotar dom på måndag istället.
Ikväll blir det hemma kväll med familjen, Eurovision song contest 2010!
Imorgon ska jag till Täby Motor Klubb ( TÄBY MK ) och hjälpa till.
Tänkte försöka fota en hel del då också, men får se vad jag hinner.
Ska plugga SO nu, sen gå ut och kolla till My Colleen. Hon mådde inte alls bra igår. :(
Men om hon mår bra idag tänkte jag träna henne lite smått, det var ett tag sen.
Juste, den 1 Juni blir My Colleen och Pokerface " Bebis/Pookie" 1 år, gulligt va?


My Colleen i vintras.


Pokerface " Pookie/Bebis" 




Tycker ni att jag ska börja lägga upp fler kaninbilder?



Kommentarer

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Publicerad 2010-05-29 13:30:16

Grymt vackra bilder på alla djuren!!

tänket bara fråga.. vad har du för text stil när du skriver ditt namn i bilderna? :)

Postat av: Elin<3

Publicerad 2010-05-29 18:54:08

hejsan!:) Har läst din blogg och tycker dina bilder är super fina!:)



men vad heter stilen som de står "Elin Mattsson" i skrivstil ? :)

Postat av: Julia

Publicerad 2010-05-30 16:30:02

Jag tycker absolut att du ska lägga upp fler kanin bilder :)



Naw, så söta kanininsar ^^

Postat av: hanka

Publicerad 2010-06-03 18:52:05

åh gud, så sött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela