Ska jag eller ska jag inte? :S

Publicerad 2010-02-04 16:22:10 i Allmänt,

Asså jag blir lite förvirrad.
Vissa kommenterar och vill att jag ska skriva mera om kaninlivet osv..
Medans vissa är helt emot det. Men jag anpassar mig lite och skirver inte super mycket om det.
Men då det är en stor del av mitt liv och mitt intresse att hålla på med dom får ni själva välja om ni ska läsa min blogg eller inte.
För de är ju erat val ;)
Jag skirver ju om nästan vad jag vill :D

Jag tror iaf att jag kommer lägga upp en del kaninbilder och sånt då minst 50% av alla mina besökare är från " djur folket ", ni förstår vad jag menar. Och jag skirver ju också om annat såklart, det förstår ni väl (x

Kram på er <3

Kommentarer

Postat av: Flockdjur

Publicerad 2010-02-10 14:50:10

Såklart att du ska. Äääälskar verkligen dina bilder. ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela