Filmkväll med Emelie tonight

Publicerad 2010-08-18 17:24:46 i Allmänt,

Emelie kommer hit vid åtta, vi ska ha filmkväll.
Någon som vet några bra skräckfilmer som är värda att se?

Har städat halva huset i dag, det tog ett tag. Men så skönt att ha det gjort.
Har också städat mitt egna rum som jag och Emma möblerade om i helgen.
I höst ska jag också måla om väggarna vita och köpa ny säng, skrivbord, hyllor osv...
Det kommer bli såå snyggt!

Ska laga tacos nu med mamma.
Vi hörs!


Hur kunde det gå såhär långt vännen?
Sista sommaren med dig, sista tiden med dig, sista timmarna, sista sekunderna.
Jag älskar dig, bästa bästa vän.
Alla minnen med dig finns i mitt hjärta, föralltid...

Kommentarer

Postat av: Fanny (tiefling.blogg.se)

Publicerad 2010-08-18 18:15:03

Tack och detsamma :D Allt bra?

Postat av: Fanny (tiefling.blogg.se)

Publicerad 2010-08-18 18:33:24

sv: Javisst allt är bra här också! Visst, säg till när du lagt till mig för jag har lagt till dig nu! KRAAM

Postat av: Fanny (tiefling.blogg.se)

Publicerad 2010-08-18 18:42:01

sv; Bra det :D

Postat av: emmis

Publicerad 2010-08-18 21:36:11

Tack så mkt:) Detsamma<3

Postat av: julia

Publicerad 2010-08-18 22:24:26

sv; ja visst, säg till när du har lagt till mig för jag lägger till dig nu på direkten!



jag har även en veckans bloggtävling i min blogg, de enda du behöver göra e att skriva en kommentar om att du e med & tävlar. e du intresserad ? :)



julia

www.magnific.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela