Gotland 2010

Publicerad 2010-07-23 11:40:16 i Allmänt,

Gomorron.
Idag är det andra dagen här på underbara gotland.
Moster, morfar och mina kusiner har bott här med våran familj i två dagar men ska åka hem idag så kommer våra grannar som ska bo här med oss i lite mer än 2 veckor.

Igår åkte jag upp till stallet för att kolla på en väns nya häst.
Sen även för att få vara lite med Quilla, min sommarhäst jag tagit hand om sedan ca 4 år tillbaka.
Han ska tas bort nu i slutet av sommaren :(.
Världens finaste...
Ska nog åka upp idag igen och vara med honom, tänkte också fota lite sista bilder på älsklingen....
Har också hittat en ny häst jag kommer få rida i sommar, Elegance. Han är supervacker och skit tuff.
Han kan spansk skritt, det är rätt ballt!

Dom här veckorna jag är här på gotland blir det väldigt dålig uppdatering då jag inte har internet på min egna dator. Får låna pappas jobb dator och där kan jag inte föra in bilder.
Men när jag kommer hem blir det bild bomb!

Ska kolla på OC nu.
Ha det bäst så hörs vi senare.
Kram!


vackra emma och valpen.


Emma.


Grannhunden, bild från förra året.


stora quilla och lilla jag för 4 år sen...


3 år sen, jag och quilla.


världens gladaste quilla och jag för 4 år sen...


jag älskar dig quilla....

Kommentarer

Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Publicerad 2010-07-23 12:40:05

Härliga bilder!:)<3

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-07-25 00:57:41

Gu vilka fina bilder!

Postat av: nathalie

Publicerad 2010-07-25 10:44:45

hejhej , nu är det så att jag har en tävling på min blogg ... '' månadens super blogg''

du vinner reklam för din blogg, på TRE hela blogggaar :D

det ända du gör är att du kommenterar något enkelt på inlägget, tex ''jag är med''

gå in & titta ?



http://enbartnatha.blogg.se/2010/july/utkast-juli-13-2010.html



ber om ursäkt om ni inte är intresserade, det är bara att ni tar bort inlägget då ! tack hej !

Postat av: moa green [ blogg ]

Publicerad 2010-07-26 19:15:22

riktigt fin blogg tjejen :)

lust att följa mej via bloglovin ?

moagreens.blogg.se



ha det bra , kramar moa ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela