Dålig uppdatering, jag vet.

Publicerad 2010-06-19 19:07:25 i Allmänt,

Hello alla.
Har varit sämst uppdatering nu de senaste dagarna.
Men imorgon kommer jag hem och ska ladda in alla bilder då så blir det lite nya bilder i bloggen.
Då blir det lite roligare att läsa eller hur?

Sitter just nu med lilla valpen Filip i famnen och 4 kattungar och kollar på film.
Ska snart gå och göra lite mat och sen kolla på lite mer film och sen sova tror jag.

Idag har jag och Evelina fotat alla djuren som ska säljas och läggas upp på hemsidan.
Bilderna blev ganska bra.

Ska göra mat nu.
Ha det bra och som sagt bättre uppdatering kommer det bli!
Kram!


Jaga i vintras.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-06-19 19:29:35

Hej jag undrara om jag kan få tillstånd till dina bilder??

Postat av: nathaliepersson

Publicerad 2010-06-19 19:38:48

sötsöt blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela