Vad ska man blogga om?

Publicerad 2010-06-11 18:13:56 i Allmänt,

Känns som jag kommit in i en period då jag har sjukt mycket att blogga om, men bloggar ändå inte.
Ska skärpa mig.

Idag är det äntligen sommarlov, äntligen äntligen!
Efter skolavslutningen åkte jag och några killkompisar till täby centrum och åt pizza och slappade och njöt av sommarlovet. Det sjuka är att det känns inte ens som sommarlov.

Ikväll äter jag och familjen middag hos våra underbara grannar.
Ska nog ta med kameran och fota lite då, har inte hunnit fota på dom senaste dagarna så ska se till att fota mycket nu under sommarlovet.

Åker till evelina nästa vecka och är där ett tag, så det blir massa nya valp & kattunge bilder och även lite bilder på våran nya kaninunge! :D



Sofijah



Filip


världens vackraste Emma & tikvalp






Emma & Wille




Jenny Mattsson


My Colleen närbild


My Colleen




Wille







Kommentarer

Postat av: amanda'

Publicerad 2010-06-11 21:24:48

jätte fina bilder !

Postat av: amanda'

Publicerad 2010-06-11 21:43:33

sv: varsegod :)

har du tagit alla själv ?

Postat av: amanda'

Publicerad 2010-06-11 21:54:33

sv: okej, coolt :)

allt bra med dig?

Postat av: Tara <33

Publicerad 2010-06-12 00:05:02

SOMMARLOV!!JIPPI!!:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela