Skola imorgon

Publicerad 2010-08-22 20:56:20 i Allmänt,

Urk mår dåligt bara jag tänker på det, jag är nog inte ensam om det.
Håller på att packa ner macbooken och bestämma kläder till imorgon, det gamla vanliga jag gör innan en vanlig skoldag...
Sommarlovet har gått så otroligt fort. Det känns som om att det ända jag gjort det här sommarlovet är att sörja efter Quilla...
Men har också haft en underbar tid med fd. hästede tjejerna, Susanna, Helena, Evelina och Emma och många andra.

Idag när jag var och shoppade köpte jag massa fina saker, hann tyvärr inte fota allt idag så får göra det imorgon eller någon annan dag i veckan.

Ska duscha och fixa mig för kvällen nu.
Ha en bra sista kväll på sommarlovet!
Vi hörs.
KRAM!



jag älskar dig syster.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-22 23:03:47

Hej, har VECKANS BLOGG just nu i bloggen.

Vill du var med och tävla om att bli veckans blogg?

Anmäl dig här: http://elinmattssons.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html



// Elin Mattsson



Svar: Nu har jag anmält mig! såklar jag är med, fast kommer uju inte vinna men det är ju ändå roligt:D

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-08-23 08:06:00

Lycka till i skolan! :) mcbook är ju inte helt fel ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela