notimetoblogga...

Publicerad 2010-02-26 21:28:32 i Allmänt,

Gaaah, helt kaos här hemma. Kaninerna typ hyper stampar. Katten springer bara runt och skriker. Och så vi 5 halv normala människor packar hysteriskt.
Jag har själv packat klart, de blev sjukt mycket saker, hoppade lite på min klädväska för att allt skulle få plats. Sen så har jag en hel väska full med typ shampo, smink och massa cremer.
Ska fixa ner lite filmer på skivor nu så har man något att göra på bildresan upp dit.
Idag gick jag ner till IP och träffade alla underbara vänner, saknar dom verkligen.
Emma ska till Thailand i 3 veckor, kommer komma hem som en (?) överbrun emma * vill också vara så brun *
Och Emelie ska till någon ö där de är varmt, haha har glömt vilken ^_^
Våran underbara granne ska passa djuren, jag varnade för Colleen, hahahaha.
Ska fixa de sista nu, vi åker imorgon klockan 08:00...
Ska se till att blogga lite i Idre, men en sak mam&pap har datatid där uppe med mig -.-'
Får inte sitta hur mkt jag vill. x(
Aja de finns så mycket annat att göra där så jag överlever.
Kommer verkligen se till att ha roligt nu :D
En lite rolig sak, jag har över 120 unika besökare nuförtiden varje dag och närmare 200 sidvisningar, haha (:
Inte för att antalet är viktigast men de är kul att de är några som väljer att läsa min blogg.
Nu nya bloggdesign kommer aldrig :'( Ska verkligen föröka få tag på Erica som ska göra den. Vill så gärna ha den innan vintern är slut lixom :O
Långt och bra inlägg de här blev, eller hur? :)


Ha de bäst alla söta bloggläsare :D
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA LIKA BRA SOM NI BRUKAR GÖRA
.


Haha den här bilden får vara med igen, den borde vara stolt?! :D

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-02-26 23:18:57

Frågestund i min blogg ställ en fråga är du SUPER gulliig :) Fiin blogg btw! följa varann med bloglovin??



Ha det super bra!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela