om jag bloggar aktivt..

Publicerad 2010-02-21 12:32:49 i Allmänt,

Om jag bloggar aktivt varje dag får jag nästan alltid exakt 100 unika och 150 sidvisningar per dag, haha kul att veta. Men när den nya bloggdesignen kommer upp kommer de att vara roligare att läsa bloggen också.
+ att jag håller på att fixa ett snyggt fotoalbum som kommer länkas här i min blogg där jag lägger upp lite nya bilder och även favorit bilder. Så från och med nu ska jag vara supernoga med att blogga med bra och lite längre inlägg och med mycket bilder, för då blir de ju mycket roligare att läsa eller hur?! :D
Juste, vill tacka för alla underbara kommentarer om islandshästbilderna! Tack så sjukt mycket. Kommer lägga upp lite flera bilder därifrån idag, tänkte också lägga upp en del andra av vintern´s favortiter hitills.

Jag åker ju till Idre om 6 dagar, fy fan vad kul de kommer bli.
De är min familj, mina 2 underbara kusiner ( 16 år & 14 år ) med deras föräldrar, sen är de pappas kompisar som tar med sig sina " barn/ungdomar" haha, så vi kommer vara 22 personer :O Så helt överdrivet najs. Kommer fota galet mycket i Idre, och kommer också ta med mig Macbooken så att jag kan blogga och överföra bilder osv.. Jag " jobbar " i Idre stallet och har möjlighet att fota alla sötisarna där. Love it, kommer fota för mycket :$
Men allt är så vackert där så de är ju verkligen värt de!
Aja nog snackat om de, jag ser verkligen fram emot de iallafall :D

Idag ska jag försöka gå ut med Daisy, Moses, Wilma och den nya vad den nu heter, neo(?) noa(?) aja whatever har glömmt :$ Ska iallfall dra dit idag och fota lite och ge dom lite äldre bilder på underbaringarna :D
Sen ska jag plugga lite x(.

Här kommer lite fler bilder
FORTSÄTT GÄRNA ATT KOMMENTERA :D<3

Är helt kär i denna häst, så vacker :O


Halv dålig bild, aja..


Så sjukt vacker häst..



Orkade inte göra en youtube grejj av de hela, älskar låten iaf :D


Kommentarer

Postat av: ylva

Publicerad 2010-02-21 18:59:46

oj hur lyckas du få så många besökare? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela