svar på kommentar

Publicerad 2010-02-07 19:39:46 i Allmänt,

Arbhad om why you?:
hej du har jätefina bilder!=)
fråger:
har du pojkven? vilken ålder är du? var bor du? har du haft sex någon gång? vad är ditt längsta förhållande? vilken skola? har du syskon?
svara järna på mina fråger=) tak.


Hej Arbhad, vad roligt att du läser min blogg ^_^
Ehm en del av dina frågor är lite väl personliga, tycker jag. Vet inte varför du bryr dig ifall jag har knullat eller inte..
Just nu har jag ingen kille, men på g (:
Vilken ålder jag är i, mja 14 år (:
Jag bor i Stockholm.
Ehm mitt längsta förhållande, jag vet fan inte :O Inte så länge iaf :$
Jag går i en skola i Täby, namnet kanske inte är så viktigt ;)
Ja, jag har 2 syskon.

Hoppas du fick svar på de du ville Arbhad ;)

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-02-07 19:53:20

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela