borta bra men hemma bäst

Publicerad 2010-01-30 20:45:08 i Allmänt,

Borta bra men hemma bäst stämmer, ibland.
Idag kännde jag att jag var typ slö och orkarde inget.
Men Emma lyckades få ut mig en stund iallafall.
- 15 C på dagen är lixom helt sjukt! Jag och Emma var ute i 2 timmar, vi städade ena kaninburen. Mindre kul, fast när man har Emma som sällskap är de mesta kul, de går inte att ha tråkit med den tjejen! Fast stackars Emma har nyligen blivit opererad * stavning * i munnen :S Stackare..
Resten av dagen har jag tagit de lugnt, vilket jag behövde. Blev ingen Golden Night för mig Emma och Emelie, Emma var sjuk x(  Vi ska iaf typ ut och festa lite nästa helg istället.
Kommer ihåg i våras då kände jag typ inte mina små underbaringar emma och Emelie men nu är de inte dirket så (a)

För er som undrar har typ två bästa kompisar som heter Emma x)
Därför blir de en del Emma snack hela tiden men ibland är de då olika personer, haha jag är så bra på att förklara.


Ska även försöka få tag i hon som ska göra min nya bloggdesign/header, den kommer att bli dösnygg ^^

Ser ni att de här blev ett låångt inlägg, ovanligt för mig del. :D
Puss på alla söta läsare :'$ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela