täby

Publicerad 2010-01-23 21:05:51 i Allmänt,

Första normala inlägget på den här " nya " bloggen, raderade min andra. Av ett visst skäl och jag ska se till att inte göra samma sak och behöva offra min blogg för något sånt. De gick iallfall sjukt bra för mig på den fick närmare 300 unika besökare i slutet.  Whatever har börjat om nu.
Chillade lite idag på förmiddan och sen åkte jag med mamma till Täby. Köpte ett "långt" svart baslinne. Och ett annat lite "pös" linne, haha sorry för mina konstiga ord (a)
Köpte också en parfym, Replay. Luktar supergott.
Handcreme, Maybelline " Dream Matte Mousse Fawn " ( Foundation )
Ett armband, 2 par örhängen.
Mysig mamma och elin dag, tihihi.


Mitt nya armband fint va? (a)



Haha där har vi den ^^  Sämst bild, whatever (a)


News


nya tröjjan ;)




Älskar låten <3

Kommentarer

Postat av: moa ^^

Publicerad 2010-01-24 09:22:15

jätte fin blogg elin :D

Postat av: ------

Publicerad 2010-01-26 20:15:52

omg pushup elller!?!?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela