Morron Morron

Publicerad 2010-05-28 08:08:23 i Allmänt,

Godmorron!
Vaknade klockan 7 idag. Tänkte gå ut till kaninerna och fodra dom och sen sminka mig och göra mig iordning.
Idag är det en ganska vanlig dag i skolan.
Och sen är det freeedag, och heeeelg snart. Ska bli skönt!
Imorgon åker jag då till Evelina och fotar ännu fler bilder på hundvalparna och kattungarna.

Håller på att leta efter någon fin hane till My Colleen just nu, har mailat hennes uppfödare osv.
Såg en helt underbar kanin på gotland förra sommaren på en hopptävling, men kommer inte ihåg namnet på den och om de var en hona eller hane ;)
Ska försöka ta fram mera information om den kaninen.

Ska göra mig iordning nu.
Seya!



Gammal bild på mig och Judo.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-05-28 17:35:02

Vilka grymt fina bilder du tar!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela