Valpbilder på G

Publicerad 2010-05-25 11:33:41 i Allmänt,

Igår åkte jag och Emma till Evelina efter skolan.
Valparna har blivit så otroligt söta. Dom har öppnat ögonen helt, och springer runt och busar.
Fotade valparna och kattungarna igår, bilderna blev väldigt bra.
Tänkte ladda in dom direkt när jag kommer hem från skolan.
Lägger nog upp 10 favorit bilder, sen lär de nog komma upp fler och fler bilder på sötnosarna.
Har massa planer för sommaren! Träningläger på Hästede. Gotland, Ljusterö, vänner.
Har bokat in en hel del fotograferingar hos lite olika hunduppfödare, stall och mycket mer.

Sen får vi se hur det blir med Nikon D200, de blir nog att jag köper den i början av sommarlovet. Wihoo.

Har inga bilder på min macbook så slänger in en gammal bild på mig och... Jack...


bild på mig och älsklingen för 5 år sen... <3
Allt vad så perfekt då.
snart 3 år sen du försvann från oss...
2 år blev du....

vila i frid världens underbaraste hund, varför hände de dig?

Woodandwater Jagande Jimbo " Jack"
2005-05-21 - 2007-06-12


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-05-25 11:37:38

hej gullig blogg ^__^



hoppas allt är bra!



ett tips bara!



Vill du ha fler läsare till din blogg eller hemsida?



Registrera dig gratis här;



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Jinochjang



Använder du mig som sponsor får du och jag fler klick!



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela