älskade pålle

Publicerad 2010-10-09 18:19:54 i Allmänt,

Att veta att han inte finns länge är otroligt jobbigt, men han lider inte längre...
Alla underbara minnen med honom kommer alltid finnas kvar, det var den hästen jag lärde mig rida på.
Det var den hästen jag älskade mest av alla, det var den hästen som jag lärde mig dressyr, hoppning, fälttävlan, allt. Det var den hästen jag kom allra närmast och lärde känna på riktigt.
Jag kommer ihåg allt så väl, första gången jag red honom jag var säkert inte över 140 cm lång. Han var runt 174 cm i manken och tyckte om att gå med högt huvud. Mina ben gick inte ens ner över schbraket. Haha underbara tider det.
Det är den här hästen jag alltid kommer älska.

Den här bilden sitter uppe i mitt rum, bilden är inte den bästa men den säger rätt mycket, och där ser man hur han såg ut i slutet...

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-10-12 16:43:57

Vad fin han var :) Vet hur det känns :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela