9 september - torsdag.

Publicerad 2010-09-09 20:14:44 i Allmänt,

Idag var det en riktigt konstig dag.
Kom till skolan vid 8, precis när jag kommer dit får jag reda på att läraren är sjuk så då blev det 2 timmar och 10 min håltimme.
Sen blev ännu en till lektion inställd, pga samma lärare.
Så en lektion idag. Åkte hem till några vänner efter skolan och hade sjukt roligt.
Sen åkte jag och mamma till Täby centrum för att lämna in min mobil på lagning.
Den mår inte så bra, och hade tydligen vatten/fuktskador.
Jag fattade inte så mycket just då, var mest bara sur.
Så det skulle kosta runt 2500 kr att laga den.
Nej tack 3, inget mer av er.
Får se hur jag gör, men avtalet går ut i jul.
Byter mycket för att det blir dyra telefonräkningar om man ska sms:a med vänner och ha 3...

Igår satte jag mig ner och tog mig tid att beställa bilder från www.fujidirekt.se.
Fram tills idag kunde man framkalla 100 bilder gratis och bara betala portot.
Jätte smart, dom har sånna erbjudanden rätt ofta så passa på nästa gång dom har det.
Det blir bra och skarpa färger, är supernöjd!
Har jag tur så får jag bilderna redan imorgon, hoppas.

Ska kolla på idol nu och ta en ipren för att dämpa min huvudvärk.


Två av bilderna som jag valde att framkalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela